Super pak voor een (fout) feestje!

Naast dat hij er flitsend uit ziet zit hij ook heerlijk! Je kunt hem voor een fout feestje gebruiken, carnaval of je wordt een hiphopper uit the 90's. Ja aan te raden.

Bestelling was zoals verwacht, op tijd en prima kwaliteit

Leuk

Veel keuze.

Goed geregeld en snel bezorgd. Kwaliteit top

Uitmuntend

Makkelijke website, heel duidelijk, overzichtelijk. Volgende dag in huis, iedereen blij en het feest kan beginnen.

Super schnelle Lieferung toller Shop

Die Website ist sehr übersichtlich und die Lieferung erfolgte sehr schnell!!! Top! Gerne wieder.

Was geweldig

Voor 21.00 besteld De volgende dag bezorgd En precies op tijd voor lampegietjes avond

Een groot aanbod in feestkleding

De feestkleding die ik uitzocht werd snel bezorgd. De kwaliteit van het dienstbode schort en mutsje is goed. Ik ben zeer tevreden.

snelle service en een gemakkelijke site met veel keus.

ik vond het winkelen bij feestkleding365 perfect, ik had een outfit nodig voor thema feest met de letter C. Nergens was het te vinden tot ik op de site keek, daar was genoeg te kiezen. En ook nog eens binnen een dag geleverd wat goed uitkwam.

Fantastisch snelle verzending en vriendelijke service!

Wij hadden voor een event snel kleding nodig en dankzij de snelle service hadden wij snel onze kleding binnen. Mooie en goede kwaliteit kleding. Ik zal zeker terugkomen!

Vlak voor het weekend met een verkleedfeestje. Op donderdag besteld, vrijdag al in huis (België)

Snelle service en je krijgt exact waar je voor betaald. Ook is er ruime keus in feestkleding.

Overzichtelijk site snel besteld en heel snel geleverd top bedankt !

Blij!

Pak correct geleverd! Kleur en matriaal zijn zoals verwacht. Wel iets laten aanpassen maar verder blij mee! Hier ga ik meer van bestellen. Waar voor je geld!

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd.

Ik had nog nooit feestkleding besteld op deze website, maar na deze aankoop heb ik zeker mijn gedachten veranderd.

Top, de bestelling was door mij op het nippertje gedaan maar was er prima op tijd. Bedankt!

Super snel geleverd

Laat besteld, maar snel geleverd

Snel geleverd.

Erg snel bezorgd, communicatie prima. Wel redelijk prijzig voor het materiaal wat je krijgt.

Geweldig pak voor komende halloween

Mooi pak wat makkelijk aan te trekken is. De losse handen en voeten maken het ook makkelijk. Zeker voor buiten kunnen dan b.v. Donkere schoenen eronder.

Helemaal top!

Helemaal top! Was opzoek voor een leuke outfit voor mijn huisgenoot voor de Darts in Amsterdam. Mooi eenden pakje gevonden en een dag later was die alweer binnen! Hij heeft aardig voor lul gelopen op het evenement, dus mijn dag ging niet meer stuk!

Super service , goede kwaliteit

Snel geleverd. Veel keus.

Snel en correct

Alles was heel duidelijk, snelle levering en correcte informatie. Top ervaring.

Gigantische Auswahl - bestellt - Blitzlieferung

Wer nicht weiß, als was er sich verkleiden soll, hier findet er auf jeden Fall was. Genial

Helemaal top

Op nippertje besteld en volgende dag in huis. Kan dus wel iets beloven en waarmaken

Bestelling is telkens toegekomen op de afgesproken datum

Ik vind het goed om te laten weten als er een product achterkomt, je dan de keuze kan maken tussen verschillende opties.

Savannahweg 8

3542AW Utrecht

085 - 2731941

Over Feestkleding365.nl

NL-BE: Feestkleding 365 is dé webshop voor carnavalskleding, feestartikelen en partydecoratie. Sinds 2010 jouw trouwe Feestpartner! DE-AT: Fasching 365 ist der Webshop für Karnevalskostüme und Party Items, Ihr treuer Partypartner seit 2010!